Saturday, August 15, 2009

my mihi

Kia ora koutou. Ko Bethany toku ingoa.
My name is Bethany.
Tekau oku tau. I am 10 years old.
No Turanga nui a kiwa ahau. Iam from Gisborne.
Ko Mary Grant raua ko Margaret Havell oku kuia.
My grandmothers are Mary Grant and Margaret Havell.
Ko Jack Grant raua ko Chad Havell oku koroua.
My grandfathers are Jack Grant and Chad Havell.
Ko Michael Grant toku papa. Ko Katy Grant toku whaea.
Ko Eleanor toku tuakana. Ko Benedict toku tungane.
Eleanor is my older sister. Benedict is my brother.
Ko Lily ratou ko Autumn ko Shadow nga ingoa o taku mokai.
He pai ki au ki te omaoma me kanikani hoki. I am good at running and jazz dancing.
My pets names are Lily, Autumn and Shadow.
Ko au te tauira o Hato Hemi. I am a student of St James Catholic School.
Ko Mrs Edwards te tumuaki o toku kura. Mrs Edwards is the Principal of my school.
Ko Ruma toru taku akomanga. Room 3 is my classroom.
Ko Miss Paynter toku kaiako. My teacher is Miss Paynter.
He mihi nui kia koutou katoa, tena koutou, tena koutou, tena koutou katoa.

No comments: